UM Jastrzębie-Zdrój: Ponad 16 mln zł ekwiwalentu reklamowego
Doskonałe występy w Lidze Mistrzów i bardzo obiecujący sezon (niestety przedwcześnie zakończony) pozostaną w pamięci kibiców polskiej siatkówki na długo!
Fot. archiwum
Firma Sponsoring Insight Research & Consulting, na zlecenie Polskiej Ligi Siatkówki, przygotowała raport medialny dla klubów występujących w rozgrywkach PlusLigi. Z dokumentu wynika, że transmisje telewizyjne meczów Jastrzębskiego Węgla w sezonie 2019/2020 przyciągnęły przed telewizory ponad 2,8 mln widzów. Dodatkowo, o naszej drużynie pojawiło się 7 661 publikacji w internecie oraz 1 604 w prasie tradycyjnej. W połączeniu z informacjami z mediów społecznościowych daje to oszałamiający wskaźnik ekwiwalentu reklamowego dla naszego miasta na poziomie 16 277 717 zł.
Pełna treść raportu do pobrania poniżej:
Raport marketingowy - sezon 2019/2020
Urząd Miasta Jastrzębie-Zdrój, jastrzebie.pl/strefa-mieszkanca/aktualnosci/aktualnosc/ponad-16-mln-zl-ekwiwalentu-reklamowego/
Autor: krystian